Ο δεύτερος αγώνας της Junior WRC στο πλαίσιο του EKO Ράλλυ Ακρόπολις αποδείχθηκε ιδιαίτερα απαιτητικός, με τις δύσκολες χωμάτινες ειδικές της κεντρικής Ελλάδας να προκαλούν σοβαρές δοκιμασίες τόσο για τους οδηγούς όσο και για τα αυτοκίνητά τους. Η μέρα του Σαββάτου χαρακτηρίστηκε από έντονες εναλλαγές, τεχνικά προβλήματα και στρατηγικές αποφάσεις που ενδέχεται να καθορίσουν την έκβαση του αγώνα.

Ο Οττ Τάνακ κυριάρχησε το Σάββατο στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, χτίζοντας μια διαφορά 43,6 δευτερολέπτων από τον Σεμπαστιάν Οζιέ και φτάνοντας μια ανάσα από την πρώτη φετινή νίκη της Hyundai στο WRC.

Ξεκινώντας την ημέρα με μικρό προβάδισμα τριών δευτερολέπτων, ο Εσθονός κατάφερε να πάρει πέντε από τις έξι ειδικές διαδρομές και να ξεφύγει από τους διώκτες του. Το Hyundai i20 N αποδείχθηκε ιδιαίτερα αποτελεσματικό και ανθεκτικό, σε μια μέρα με υψηλές θερμοκρασίες και σκληρές χωμάτινες επιφάνειες.
“Ήταν μια πολύ καλή μέρα για εμάς,” δήλωσε ο Τάνακ. “Οι ειδικές ήταν δύσκολες, πολύ σκληρές για το αυτοκίνητο, αλλά είχαμε καλό ρυθμό και σταθερότητα.”

Ο Οζιέ, από την πλευρά του, κέρδισε μόνο μία ειδική (SS10), και αυτή με διαφορά μόλις 0,1 δευτερόλεπτα, αλλά υιοθέτησε πιο προσεκτική τακτική. “Θα ήθελα να πιέσω περισσότερο, αλλά το βασικό είναι να αποφεύγεις τα προβλήματα. Πρέπει να δεις και τη συνολική εικόνα,” τόνισε ο Γάλλος.
Πιο πίσω, ο Άντριεν Φουρμό είχε μια καλή παρουσία μέχρι τη στιγμή που χτύπησε σε βράχο στη SS10, προκαλώντας ζημιά στην ανάρτηση. Παρότι έχασε πάνω από ένα λεπτό, διατηρήθηκε στην τρίτη θέση, περισσότερο από ενάμισι λεπτό πίσω από τον Τάνακ.

Η Toyota υπέστη σοβαρά πλήγματα. Ο Κάλε Ροβάνπερα εγκατέλειψε μετά από έξοδο και πιθανή ζημιά στον άξονα μετάδοσης. Ο Τακαμότο Κατσούτα έμεινε κολλημένος σε χαντάκι μετά από λάθος στο φρενάρισμα. Έτσι, η μοναδική Toyota που παρέμεινε στη μάχη ήταν αυτή του Έλφιν Έβανς, που ολοκλήρωσε τη μέρα τέταρτος.

Ο Τιερί Νεβίλ κατάφερε να ανέβει στην πέμπτη θέση, παρά τρεις διαδοχικές ατυχίες με σκασμένα λάστιχα την Παρασκευή, ενώ ο Γκρεγκουάρ Μούνστερ της Ford συνεχίζει στην έκτη θέση, οδηγώντας χωρίς χειρόφρενο. Στην κατηγορία WRC2, ο Όλιβερ Σόλμπεργκ προηγείται και βρίσκεται έβδομος στη γενική κατάταξη.

Η τελευταία ημέρα περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές, με συνολική απόσταση 99 χλμ. Κομβικής σημασίας θα είναι η Power Stage, στην εμβληματική διαδρομή «Ταρζάν», που θα κρίνει και τους επιπλέον βαθμούς.
Ο Τάνακ έχει τον απόλυτο έλεγχο και δείχνει έτοιμος να χαρίσει στην Hyundai τη νίκη που της έχει λείψει τη φετινή σεζόν. Όπως είπε και ο ίδιος, “όταν όλα λειτουργούν σωστά, μπορούμε να είμαστε πραγματικά ανταγωνιστικοί.”

