Άρης από ατσάλι στο Αγρίνιο: Ο Μισεουί λύτρωσε τους “κίτρινους” στο 88’ απέναντι στην Κηφισιά

Ανακάλυψε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Google Πρόσθεσε το SPORTSTAR στη Google

Ο Άρης πανηγύρισε μία σπουδαία εκτός έδρας νίκη στο Αγρίνιο, επικρατώντας 1-0 της Κηφισιάς για την 4η αγωνιστική της Stoiximan Super League. Χρυσός σκόρερ για τους “κίτρινους” ο Γκάμπριελ Μισεουί, ο οποίος στο 87ο λεπτό έλυσε τον γόρδιο δεσμό και χάρισε στην ομάδα του τους τρεις βαθμούς.

Η Κηφισιά μπήκε με ενθουσιασμό στο παιχνίδι και κατάφερε να κρατήσει τον Άρη μακριά από την εστία της στο πρώτο μισάωρο. Ωστόσο, η αναμέτρηση άλλαξε ισορροπίες λίγο πριν τη λήξη του πρώτου μέρους, όταν ο Διαμαντής Χουχούμης αντίκρισε απευθείας κόκκινη κάρτα στο 45+3′ για σκληρό μαρκάρισμα πάνω στον Λορέν Μορόν, ύστερα από παρέμβαση του VAR. Έτσι, οι γηπεδούχοι του Σεμπάστιαν Λέτο αναγκάστηκαν να συνεχίσουν με δέκα παίκτες για όλο το δεύτερο ημίχρονο.

Ο Άρης πίεσε διαρκώς στο δεύτερο μέρος, έχασε σημαντικές ευκαιρίες με τον Μορόν και τον Μόντσου, όμως βρήκε τη λύση στο φινάλε. Στο 87′, ο Μισεουί εκμεταλλεύτηκε σύγχυση στην περιοχή της Κηφισιάς, γύρισε υπέροχα το σώμα του και με άπιαστο αριστερό σουτ νίκησε τον Βασίλη Ξενόπουλο για το 0-1.

Στα τελευταία λεπτά, οι Θεσσαλονικείς διαχειρίστηκαν το προβάδισμά τους και κράτησαν ανέπαφη την εστία τους, με τον Σωκράτη Διούδη να έχει ελάχιστη δουλειά, αφού η Κηφισιά δεν μπόρεσε να απειλήσει ουσιαστικά. Το τελικό σφύριγμα του διαιτητή Κουμπαράκη βρήκε τον Άρη να πανηγυρίζει ένα σημαντικό τρίποντο που τον διατηρεί ψηλά στη βαθμολογία.

Ανακάλυψε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Google Πρόσθεσε το SPORTSTAR στη Google