@ Euroleague

Από την Turkish στην Etihad: η EuroLeague στη νέα της εποχή

Η EuroLeague γύρισε σελίδα. Μετά από δεκαπέντε χρόνια παρουσίας της Turkish Airlines στον τίτλο της διοργάνωσης, η συνεργασία έληξε και η λίγκα μπαίνει σε νέα εποχή με δύο ισχυρά ονόματα. Η Etihad Airways και η DCT Abu Dhabi (με το brand “Experience Abu Dhabi”) ανακοινώθηκαν στις 24 Σεπτεμβρίου 2025 ως οι νέοι main sponsors για την τετραετία 2025-29, σηματοδοτώντας την αλλαγή φιλοσοφίας στη διαχείριση των εμπορικών συνεργασιών.

Η συμφωνία προβλέπει έντονη προβολή των δύο brands σε όλα τα γήπεδα, στις τηλεοπτικές μεταδόσεις αλλά και μέσω καινοτομιών όπως η εναλλαγή λογοτύπων στις φανέλες των ομάδων. Η Etihad μάλιστα αποκτά ρόλο presenting partner στα Final Four, δίνοντας επιπλέον λάμψη στο κορυφαίο event της διοργάνωσης.

Η αποχώρηση της Turkish Airlines βάζει τέλος σε μια εποχή σταθερής εμπορικής ταυτότητας, αλλά η EuroLeague επιλέγει πλέον το μοντέλο των πολλών, στρατηγικά τοποθετημένων χορηγών. Με την επέκταση της λίγκας σε 20 ομάδες και το Final Four του 2026 στην Αθήνα, οι νέες συνεργασίες με την Etihad και το Abu Dhabi δείχνουν ξεκάθαρα τη στροφή προς την παγκοσμιοποίηση και την οικονομική διαφοροποίηση του brand.