Καπνίση και Γεωργίου στις εξέδρες στο Ελλάδα – Μολδαβία

Στις εξέδρες Καπνίση και Γεωργίου στο Ελλάδα – Μολδαβία

Ανακάλυψε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Google Πρόσθεσε το SPORTSTAR στη Google

Ξεχωριστή παρουσία στις εξέδρες της Νέας Σμύρνης είχε το φιλικό της Εθνικής Γυναικών με τη Μολδαβία, καθώς το παιχνίδι παρακολούθησαν από κοντά η Μαρία Καπνίση και η Τατιάνα Γεωργίου.

Οι δύο ποδοσφαιρίστριες της ΑΕΚ βρέθηκαν στο γήπεδο για να στηρίξουν τις διεθνείς, σε μια αναμέτρηση όπου η Εθνική είχε τον έλεγχο και έδειξε θετικά στοιχεία, παρά το τελικό 1-1.

Δείτε φωτογραφίες:

Ανακάλυψε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Google Πρόσθεσε το SPORTSTAR στη Google