Τσιτσιπάς - Μπούσε στη Μαγιόρκα

Τσιτσιπάς – Μπούσε 0-2: Πρόωρος αποκλεισμός στη Μαγιόρκα

Ανακάλυψε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Google Πρόσθεσε το SPORTSTAR στη Google

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς αποχαιρέτησε από τον πρώτο γύρο το ATP 250 της Μαγιόρκα, γνωρίζοντας την ήττα από τον Ιγκνάσιο Μπούσε με 7-6(4), 6-3 στην πρώτη του εμφάνιση στη φετινή σεζόν του γρασιδιού.

Ο Έλληνας τενίστας δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που δημιούργησε στο πρώτο σετ και το πλήρωσε απέναντι στον 21χρονο Περουβιανό, ο οποίος έφτασε σε μία από τις σημαντικότερες νίκες της καριέρας του.

Το πρώτο σετ ήταν απόλυτα ισορροπημένο. Ο Τσιτσιπάς κράτησε με άνεση τα περισσότερα service games του, όμως στο 4-4 έχασε μεγάλη ευκαιρία να κάνει το break που θα του επέτρεπε να σερβίρει για την κατάκτηση του σετ. Ο Μπούσε άντεξε στην πίεση και έστειλε το σετ στο tie-break.

Εκεί ο Περουβιανός αποδείχθηκε πιο αποτελεσματικός. Ο Τσιτσιπάς έχασε δύο πόντους στο σερβίς του, βρέθηκε πίσω με 2-6 και παρότι έσβησε δύο set points, τελικά έχασε το tie-break με 7-4 και μαζί το πρώτο σετ.

Η απώλεια του σετ επηρέασε τον Έλληνα τενίστα, καθώς ο Μπούσε μπήκε δυνατά στο δεύτερο μέρος του αγώνα. Με break νωρίς προηγήθηκε 3-0 και διατήρησε σταθερά τον έλεγχο μέχρι το τέλος. Ο Τσιτσιπάς προσπάθησε να επιστρέψει, μειώνοντας σε 4-2 και αργότερα σε 5-3, όμως δεν βρήκε ποτέ το break που χρειαζόταν για να ξαναμπεί στη διεκδίκηση της αναμέτρησης.

Έτσι, ο Στέφανος ολοκλήρωσε πρόωρα την παρουσία του στη Μαγιόρκα, λίγες ημέρες πριν από την έναρξη του Wimbledon, ενώ ο Μπούσε πανηγύρισε την πρόκριση στον δεύτερο γύρο της διοργάνωσης, όπου θα αντιμετωπίσει τον Βιτ Κοπρίβα.

Ανακάλυψε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Google Πρόσθεσε το SPORTSTAR στη Google