Έκανε σεφτέ στα νέα κιτρινόμαυρα δίχτυα ο Ελίασον!

Ανακάλυψε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Google Πρόσθεσε το SPORTSTAR στη Google

Στο 32ο λεπτό του αγώνα με τον Ατρόμητο για την 23η αγωνιστική της Stoiximan Super League, και σε μια γρήγορη αντεπίθεση της ΑΕΚ, ο Λιούμπισιτς έδωσε τη μπάλα δεξιά στον Ελίασον, ο οποίος την έφερε στο αριστερό πόδι και με ένα εκπληκτικό φαλτσαριστό σουτ στην απέναντι γωνία, την έστειλε στα δίχτυα ισοφαρίζοντας 1-1!

Με τον τρόπο αυτό ο Ελίασον, μετά την επιστροφή του στην αρχική ενδεκάδα της ΑΕΚ την προηγούμενη αγωνιστική και το παιχνίδι με τον Πανσερραϊκό, όπου κατέγραψε δύο ασίστ, επιστρέφει απόψε (15/02) και στα γκολ. Και μάλιστα με ιδιαίτερα εντυπωσιακό γκολ που θα συζητηθεί!

Ανακάλυψε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Google Πρόσθεσε το SPORTSTAR στη Google