Η Βουλιαγμένη ενισχύεται ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου, καθώς ανακοίνωσε την επιστροφή της Αθηνάς Γιαννοπούλου στη γυναικεία ομάδα υδατοσφαίρισης.
Η 24χρονη διεθνής περιφερειακός αγωνίστηκε τη σεζόν 2025-26 στην ισπανική Σαμπαντέλ, ενώ στο παρελθόν φόρεσε για αρκετά χρόνια το σκουφάκι της Βουλιαγμένης, με την οποία κατέκτησε το Κύπελλο Ελλάδας το 2019 και το πρωτάθλημα το 2025.
Η Γιαννοπούλου διαθέτει επίσης σημαντικές διακρίσεις με την Εθνική Ελλάδας, έχοντας κατακτήσει μεταξύ άλλων το χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο Κύπελλο και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 2025.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Βουλιαγμένης:
Ο Ναυτικός Όμιλος Βουλιαγμένης με χαρά ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την αθλήτρια Αθηνά Γιαννοπούλου.
Γεννημένη στις 6 Δεκεμβρίου 2001, η Αθηνά είναι απόφοιτος της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά και αγωνίζεται στη θέση της περιφερειακού.
Αποτελεί μέλος της γυναικείας ομάδας του Ν.Ο.Β. από το 2018, με την οποία έχει κατακτήσει το Κύπελλο Ελλάδας (2019) και το Πρωτάθλημα Ελλάδας (2025). Μετά από μία σεζόν (2025-2026) κατά την οποία αγωνίστηκε στην ισπανική Σαμπαντέλ, φέτος θα φορέσει ξανά το σκουφάκι της Βουλιαγμένης.
Με την Εθνική Ομάδα Γυναικών έχει σημειώσει σημαντικές διακρίσεις, μεταξύ των οποίων: 3η θέση στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Σπλιτ (2022), 3η θέση και πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Αϊντχόφεν (2023), 4η θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Ντόχα, 7η θέση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού (2024), καθώς επίσης, 1η θέση στο Παγκόσμιο Κύπελλο στην Κίνα (2025) και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Σιγκαπούρη (2025).
Η ίδια δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που επιστρέφω στο σπίτι μου, στην οικογένεια της Βουλιαγμένης. Ανυπομονώ για τη νέα σεζόν και είμαι σίγουρη ότι η ομάδα θα συνεχίσει να στοχεύει ψηλά. Από την πλευρά μου, θα κάνω ό,τι μπορώ για να βοηθήσω και να πετύχουμε όλοι μαζί τους στόχους μας».
Kαλωσορίζουμε και πάλι την Αθηνά στην οικογένεια του Ναυτικού Ομίλου Βουλιαγμένης!
