Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή και ΕΝΠΕ υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας

Υπογράφηκε το Μνημόνιο Συνεργασίας Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος

Ανακάλυψε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Google Πρόσθεσε το SPORTSTAR στη Google

Στο Αμφιθέατρο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής πραγματοποιήθηκε την Τρίτη (23/06) η εκδήλωση με θέμα «Οι Περιφέρειες ως Πυλώνας Ανάπτυξης του Ελληνικού Αθλητισμού», παρουσία εκπροσώπων της πολιτείας, της τοπικής αυτοδιοίκησης και του αθλητισμού.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκαν ομιλίες από τον πρόεδρο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής Ισίδωρο Κούβελο, τον Υπουργό Εσωτερικών Βασίλη Σπανάκη, τον πρόεδρο της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος Γιώργο Χατζημάρκο και τον πρόεδρο της Επιτροπής Ολυμπιακών Περιφερειών Κωνσταντίνο Θάνο, οι οποίοι ανέδειξαν τη σημασία της συνεργασίας των Περιφερειών με τον αθλητισμό για την ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών.

@ΕΟΕ

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την επίσημη υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος, επιβεβαιώνοντας τη βούληση των δύο πλευρών να ενισχύσουν τις κοινές δράσεις και πρωτοβουλίες για την προώθηση του ελληνικού αθλητισμού σε ολόκληρη τη χώρα.

Ανακάλυψε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Google Πρόσθεσε το SPORTSTAR στη Google