Η Ίγκα Σβιόντεκ γνώρισε ακόμη έναν πρόωρο αποκλεισμό στη φετινή σεζόν, καθώς ηττήθηκε με 2-1 σετ από την Έμα Ναβάρο στη φάση των «16» του WTA 500 Bad Homburg και αποχαιρέτησε το τουρνουά στην πρώτη της εμφάνιση στο γρασίδι για το 2026.
Η Αμερικανίδα συνέχισε την καλή της πορεία στο γρασίδι και πέτυχε τη δεύτερη διαδοχική νίκη της απέναντι στη Σβιόντεκ, ισοφαρίζοντας σε 2-2 το μεταξύ τους head-to-head. Η Ναβάρο είχε επικρατήσει και στην προηγούμενη συνάντησή τους στο Πεκίνο το 2025, δείχνοντας ότι έχει βρει τρόπους να δυσκολεύει την Πολωνή τα τελευταία χρόνια.
Ο αποκλεισμός έρχεται σε μια περίοδο κατά την οποία η Σβιόντεκ αναζητά σταθερότητα στο παιχνίδι της. Η πρώην Νο1 του κόσμου δεν έχει αγωνιστεί σε τελικό WTA από τον Σεπτέμβριο του 2025, το μεγαλύτερο διάστημα χωρίς παρουσία σε τελικό από τα πρώτα χρόνια της καριέρας της. Παράλληλα, μέσα στο 2026 έχει γνωρίσει αρκετές ήττες νωρίτερα από ό,τι συνήθιζε, με αποτέλεσμα να υπάρχουν ερωτηματικά για την κατάστασή της ενόψει Wimbledon.
Η ίδια έχει παραδεχθεί το τελευταίο διάστημα ότι βρίσκεται σε φάση προσαρμογών, έχοντας αλλάξει στοιχεία στο σερβίς και στο footwork μαζί με τον προπονητή της Φρανθίσκο Ρόιγκ. Η Σβιόντεκ έχει τονίσει ότι οι αλλαγές αυτές χρειάζονται χρόνο για να αποδώσουν και ότι δεν περιμένει άμεσα αποτελέσματα.
Παρά τις δυσκολίες, η Πολωνή παραμένει στο Top 3 της παγκόσμιας κατάταξης και θα ταξιδέψει στο Λονδίνο ως η περσινή πρωταθλήτρια του Wimbledon. Ωστόσο, η ήττα από τη Ναβάρο στο Bad Homburg προσθέτει ακόμη ένα αρνητικό αποτέλεσμα σε μια σεζόν που μέχρι στιγμής απέχει αρκετά από τα υψηλά στάνταρ που η ίδια είχε θέσει τα προηγούμενα χρόνια.

